torsdag, november 17, 2011

Adventsmys

På lördag är det 1 vecka kvar tills jag ska åka till Madeleine med bloggen Mitt hem och jag
Vi ska åka till Slottsträdgården Ulriksdal, sen vidare till hennes söta mamma.
Jag fick faktiskt äran att träffa hennes mamma sist jag var hos Madeleine.
Ska bli väldigt kul att ses igen.
Jag har väldigt mycket roligt att se fram emot denna december månad.
 Utanför Rosendalsträdgård

 Förra året var jag också hos Madeleine vid samma tid. 

En dag kvar på denna veckan. Nu längtar jag till en skön helg!
Kram

Alla bilder är lånade från Mitt hem och jag

5 kommentarer:

Hemmakatten sa...

Mysigt att ha så mycket att se fram emot! Hoppas att du får en fin helg.

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så mysigt, förstår att din nedräkning har börjat! Så mysiga foton från förra året, säga vad man vill om snö men visst ger den en otrolig stämning? =)

Kram kram

Hannashome sa...

Du kan väl komma förbi när du har slutat jobbet!
Vi håller nog på ett tag..

Trevlig helg!

Vi i Villa Ville kulla sa...

Men va kul och va mysigt!!!Härliga bilder med snön och Rosendahls trädgård!!!
Ha en bra helg!!!!
Kram Lotta

Änglarnas hus sa...

Ulriksdal är verkligen ett mysigt ställe! fuillt av kvalitéväxter!

Har dock aldrig varit där under juletiden!!

Kramis sanne