måndag, april 09, 2012

Historisk promenad

Jahapp, jag trodde jag skulle slippa detta!
Jag har klarat mig hur länge som helst men nu, nu har jag ont i halsen :(
Orsak, Ledig för länge så jag har hunnit att stressa ner.
Botmedel, förhoppningsvis jobbet imorgon så jag får stressa lite igen hihi.
Nejdå, skämt och sido hoppas det går över snabbt.
Igår var vi på en långpromenad, den innefattade att gå förbi Alfred Nobels hus.







Jo visst, här har han bott och hade sitt laboratorium här.
Det var ju han som startade Bofors, och det är Bofors som en gång i tiden har byggt bostäderna som vi ska flytta till :)
Om 1 vecka får vi nyckeln, möjligtvis tidigare. 
 

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej där gillades pizzabotten igår?
Har inte ätit nå påskmat än då jag har jobbat hela helgen. Ska äta sill o köttbullar till lunch idag iaf :) har haft en fusk helg hela förra helgen med mcdonalds o godis o vin o cola. Mmm måste unna mig också :)
Men jag kör vidare ett tag till med lchf. Men nu är de trögt, har inte hänt nå mera.

Hur går de för dig?
Hoppas du har unnat dig nå gott i helgen också.
Kram Camilla

Solstrimmor sa...

Tack för hälsningen hos mej!

Kram Eva-Mari

Anki sa...

Heej!
Vi brukar gå där nere med hundarna, det är så jäkla fint å lagom avstånd från sonen & sambo som bor på Carls Åby!
Förstår att du väntar med spänning på nycklarna nu!

Ha en fin dag!
Kram Anki

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så spännande och nästan omöjligt att vänta en hel vecka på nycklarna till det fantastiska huset!

Kram Anette