måndag, oktober 08, 2012

Efterlyses!

Tjo och tjim era banditer.

Peter här, Annikas piccolo.
Faktiskt frågat om lov för att lägga ett inlägg.

Hon har en rätt bred åldersgrupp som läser, så jag passar på och chansar lite här.
Kanske haft när ni var små, eller haft till era unga eller någon ni känner till som har.
Som en del vet och märkt så samlar jag på äldre Nintendo grejer.
Allt från spel,maskiner till tidningar osv.

Så finns det något här ute som sitter på lite gammalt bröte?
Eran skit , mitt guld.
Bättre än att det samlar damm eller slängs på tippen.

Är faktiskt intresserad av det mesta.

Det gäller följande maskiner (kommer lägga upp bilder så en del ser vad det är):

Nintendo 8bit



Super nintendo



Gameboy/Gameboy Color



Nintendo Gamecube


Som sagt, det mesta av intresse.
Kan säga att jag köper inte allt så ni är beredda på det isåfall , utan man får faktiskt sålla ut lite hehe.
Har ni något är ni varmt välkomman att lägga ett mail till Peter (A) vikeskar.se

Kan hämta på plats inom rimliga gränser och i mån av tid.
Så, det vart allt för mig, buga och bockar och tack för ni tog er tid och försökte vara intresserade.
Imorgon kommer nog Annika tillbaka, så håll till godo och ha det fräsigt!

// Peter

Inga kommentarer: