onsdag, april 10, 2013

Depression ett fakta.

Jag har inga bilder att bjuda på.

Jag har drabbats av depression :(
Vissa dagar kanonbra för att sedan som idag, inte vilja något.
Men jag tar mig i kragen.
Allt hänger ihop med ond kropp.
Kommer att berätta mer framöver.

Jag försöker fokusera på det fina i livet, att snart är det riktig trädgårdssäsong.  
Jag drömmer om den riktiga våren.
Allt för att få fart på livet.
Hade depression för många år sedan, nu har jag fått det igen, jag vet vad det beror på denna gång och det ska jag med berätta framöver.
Bara att kämpa på!
Trots med en gråt som är så nära så nära.

 Bild lånad från nätet.
Ljuvlig vårig trädgård.
Massor av förgätmigej vill jag ha in min trädgård.
Men så länge får jag plantera det i krukor :)
Fast först ska de förbannade frostnätterna sluta.

Hoppas på att återkomma hit så snart som möjligt, bloggen skänker mig ju glädje.
Kram      

8 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vill bara skicka dig en varm kram och hoppas att det känns lite lättare snart...
Kraaaam Anna

Anonym sa...

En varm kram kommer här ja vet precis va du går igenom ja gör de varje vår sommar,.... Hemskt vidrigt att ha de så..kram sofie

Lina sa...

Har just tagit mej ur en deppig period så jag vill skicka dej massor med kramar...

Visst är det konstigt att man blir deprimerad när ljuset återvänder och sommaren närmar sej??

KRAM på dej*

Home2tiny sa...

Skickar stora o många styrkekramar, till dig o hoppas det vänder snart. Kramisar Tina

Anna-Maria sa...

Att vara deprimerad är bland det värsta jag någonsin har upplevt! Men jag lovar dig,det kommer ljusare tider oavsett vad som har hänt och fått dig att må så här dåligt!

Skickar en styrke kram till dig! Lycka till med allt nu gumman!

Men kom ihåg, ljuset finns där!

/// Amie

Drömmen om ett hus på landet sa...

Har en familjemedlem som var riktigt down. Såg hur han mådde och inget man prövade hjälpte. Jag förstår din frustration/likgiltighet. Samtidigt är det bra att du vet orsaken och kan ta tag i det när du hittat stöd och ork. En Jättekram till dig.
// Jeanette

Sofi sa...

Hej!

Å ta hand om dig nu!
Tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!

Stor kram

Vi i Villa Ville kulla sa...

Nämen de va inte roligt:(:( hoppas du snart känner dej bättre!! Tapeten är köpt på rusta och den va inte alls svår att få upp på väggarna !!
Krya på dej nu ....
Kramar Lotta