tisdag, maj 14, 2013

Lilla Liv

Min ena syster har för 2 månader sedan fått en liten tjej.
Lilla Liv, så söt och så go.
Agerat moster det har jag gjort.
Matat, gett henne magdroppar, kört henne i vagnen och suttit länge länge i knäet med henne.
Trots sina 2 månader så ler hon stort när man gör något roligt.
Hon sover inte så mycket utan är istället med och kikar på allt.
Hon är liksom redan "med"

    

Hungrig som en liten varg är hon.
Men ack så go :)
Ja man blir ju väldigt sugen själv hihi.

Kram

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Sicken liten sötnos! Det verkligen hugger inom mig när jag ser henne, den biologiska klockan klämtar...
!

Madeleine Berglund sa...

Åå gud så söt jag tror jag dör. Hur skönt ser det inte ut när en bebis sover då, ZzzZZzzz... haha... Det verkar vara en snäll och glad bebis, vad kul. Jag förmodar att hon sprider mycket glädje och lycka hos sina föräldrar och dig förstås. :)

Spännande att du satt fröer. Jag ska sätta nästa gång vi åker upp...om vi hinner...jag hoppas vi hinner för jag vill så gärna få ner fröerna och potatisen.

Nu ska jag ringa mormor.
Kram kram
madde