onsdag, juli 17, 2013

ForLife

Jag fick ett mail häromdagen från Lotta som jobbar för organisationen
ForLife.

"ForLife. ForLifes grundidé är att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för Cancerfonden. Just nu Iphoneskal för 4 och 5. Försäljningen sker via e-handel samt vid större evenemang och alla intäkter går till vår insamling hos Cancerfonden." 

 
"Idén till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående personer till grundarna, inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer. De bestämde sig då för att själva vara med och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning och detta är något som vi verkligen brinner för."


Det här ligger mig också väldigt varmt om hjärtat då min mamma dog i bröstcancer som spred sig.
Jag har även kollat upp mig själv vilka gener jag har.
Ökad risk för mig är 23% för bröstcancer.

Hjälp till ni med,  HÄR.
Visst är det ett snyggt iphoneskal :)
Kram

 

Inga kommentarer: