måndag, september 30, 2013

Utfrysning i bloggvärlden

Jag ser det, många andra ser det.
Den där grupperingen i bloggvärlden som kan göra människor ledsna.
Jag känner inte att jag förlorar något på det, jag har fått 1 mycket fin vän genom bloggen.
Men vad är felet?
Passar man inte in i det "fina gänget" eller vad?
Visst är bloggvärlden en fin värld men den har sina sidor.
Sidor som kan uppfattas som utfrysning.
Detta kommer säkerligen starta en del tankar hos många och många kommer bli garanterat sura över mitt inlägg.
Men jag bryr mig inte så mycket om dessa grupperingar eller att man inte blir tillfrågad.
Det är bara roligt att se att vuxenvärlden är som det är för vissa barn som blir utfrysna och mobbade.
Men, tänker de vuxna på detta?

Tror att det finns många andra som kan bli ledsna och undra över detta.
Men jag är vuxen, vet vart jag har mitt liv och är nöjd med det.
Är dessa nöjda med sitt liv?

Lite tankar bara som många kan behöva fundera över.

Alla är hjärtligt välkomna till min blogg oavsett vem.
Jag är glad över att få träffa många utav dem och därmed även kanske finna en vän eller åtminstone någon jag kan byta tankar med.

Kraam
 

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Usch vad tråkigt att du får dessa känslor.
Vad är det för ett fint gäng som du inte skulle passa i?
Ingen är väl finare än någon annan...
Kram på dig!
//Anna

Liza sa...

Kan känna igen det du skriver ibland!
Men kör helt o hållet på mitt eget race o vad som känns bra för mig med bloggen!
Och precis som du skriver så är alla välkomna!

Förresten har ni gått profylax-kurs eller läst på själva?

Ha det bra!

Kram Liza

Vita huset 28 sa...

Hej ja inte kul med mobbing i någon form. Inte ok.

Fast jag har inte märkt av nåt sånt. Jag skriver om de jag vill o läser de bloggar jag känner för. Om jag kommer till en blogg jag inte känner 100% för så läser jag den inte. Jag skriver ju inte massa illa till den då eller om nån annans blogg heller.
Nä jag har ett gäng bloggar jag gillar för de känns öppna, ärliga o härliga människor som jag vet att jag skulle gilla irl.

Ja din blogg är en sån :)
Kram på dig vännen
Camilla

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Tack för inlägget i min blogg, jag blir så glad varje gång kuvertet för nya kommentarer lyser! :-)

Här på denna datorn kan jag inte se dina bilder, men kunde se dem på datorn hemma, konstigt. Lycka till med profylax, jag hann knappt andas under mina förlossningar, haha!
Kram, Cissi