lördag, november 23, 2013

Adventspiffad hall

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig, var inne på förlossningen igår kväll där det visades att jag helt plötsligt fått väldigt högt blodtryck.
Så jag får ta det lugnt igen så får vi se var detta leder.
Men konstaterades att jag har en väldigt livlig bebis, jo tack det var kvällspasset han körde :)
Så gjorde dem ett extra ultraljud och vi fick se hans ena lilla arm och hand som rörde sig.
Vi är inne i v 40 nu så snart så.
Jag som hade tänkt adventspynta idag, men jag hann lite igår.





Hallen är pyntad får se om köket blir idag.

Trevlig lördag!

2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad fint du hann att pynta. ta det lugnt nu, nu får du låta mannen pynta och du tittar på. Inte att leka med högt BT när man är gravid.
Kram Helena

Ekenäsliv sa...

Verkligen fint du har gjort!
Men nu blir det horisontellt läge för dig du;-)
Här är det typ status qou.. Aaaaaaasstråkigt!
Sköt om dig!
Kram Anna