lördag, juli 05, 2014

Att lyxa till det

När vi var i Göteborg i veckan så bodde vi på Elite Park avenye.
Otroligt bra hotell.
Jag hade ju lyxat till det med att boka en juniorsvit.
Efter Liseberg for vi dit.


Världens skönaste säng, med världens skönaste täcken.


Baddrockar med badtofflor åkte på på en gång.



Jonas tyckte det var världens bästa golv att krypa runt på.


Vi var rätt trötta efter Liseberg och vi ville testa på lyxlivet med roomservice.
Det gjorde vi banne mig med råge.





Det var bland det godaste jag ätit.

Vi åt såklart i sängen med tvn på :)
Vi njöt av kvällen, maten och tystnaden.

Nähä nu ska jag njuta lite till här hemma i värmen.
Kraam

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Jag bara älskar Göteborg och Lisseberg! Fast det var ungefär 20 år sedan jag var på Lisseberg. Sist jag var i Götet så upptäckte jag lite andra sidor av staden! Underbar stad!
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram Amie