måndag, december 08, 2014

Ecover

Jag har fått möjligheten att testa på ett par nya produkter för mig.
Det är diskmedel och universalrengöring.

Ecover är miljövänligt utan fosfater och fosfonater.
Förpackningarna är även dem en blandning av växtbaserad och återvunnen plast.




Produkterna är inte bara snälla mot oss och naturen de är även snälla mot djur då dessa inte är djurtestade. Något som många andra produkter DU handlar i butik fortfarande är.
Det blev jag extra glad över.

Diskmedlet är drygt och räcker länge, dessutom doftar det gott.
Det är även i Aloe Vera som är snäll mot vår hud.
Allrengöringen är kanon, får bort tuff smuts och doftar gott. 
Rekommenderar verkligen dessa produkter.
Finns även som tvättmedel,  m.m.

Kram
 

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Åh, jag har börjat tänka i dessa vägar nu, att det skall vara så miljövänligt som helst här hemma! Vilket är skönt att äntligen kommit så långt i mitt tänkande vid snart 35 års ålder. Kommer man kunna köpa dessa produkter ute i affären sen tror du eller kommer man få beställa dem?
Bamse kram igen