söndag, april 12, 2015

Vårens blommor

Hej igen!
Sa ju att jag skulle bli bättre på att uppdatera här.
Men, jag har en period då jag inte mår bra. Har varit så sen i januari, men nu har jag liksom snart nått botten.
Uttrycket, "utmattning, gå in i väggen" passar bra just nu.
Jag gör saker när jag orkar och vill.

Jag har ju iaf planterat lite penséer.







Igår påtade jag även i rabatterna, tog bort gammalt visset och lite ogräs som redan tittar fram.

Så idag har vi beställt en ny bil.
Jihooo!

Kram!

3 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Ta hand om dig, vet hur det är att "gå in i den kända väggen" /utarbetad!
Låt det ta den tid du behöver att komma åter. Lyssna på din kropp...ett måste för att man skall orka!
Miljoners med styrke kramar till dig!
//Amie med ny blogg!

Ekenäsliv sa...

Va rädd om dig... Det tar tid att återhämta sig när man trillat dit ordentligt.. Nu efter 6 månader har jag fått energi igen känner jag. Jag visar ju bara allt här hemma, det skriver jag inte alltid om..
Så var rädd om dig, lova det.
Kraaaaam Anna

Vonka sa...

Fy så otäckt att det är så vanligt.
Att samhället ska vara så tufft att vi inte orkar. Va rädd om dig och gör bara det som måstes och gör sedan sådant som du tycker är kul och avkopplande.
Kram kram.