söndag, november 22, 2015

Lite julpynt

Hej hej denna kalla lite snöiga söndag.
Jättehärligt väder och man får julfeeling direkt.

Igår började jag så smått att pynta lite.
Är inte på långa vägar klar, brukar ta in lite efter hand.
Då mest blommor som är kvar.














Så här fick det bli på lilla sidobordet i vardagsrummet.
Men nu ska det bli mer av julgrupper och hyacinter som ska in.

Snart ny vecka igen, denna vecka vankas det min 5:e tatuering.
Gjorde min 4:e för 1 månad sedan. Efter liksom 10 år så tog jag upp det intresset igen.
En 6:e ska göras till våren :)
 Får visa bilder på det snart.
Kram

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Å så fint du har pyntat!!! Mysig tid nu <3
Hu... Nä tatueringar är inget för mig, smärta vill jag inte ha frivilligt ;-)
Tur alla gör som de vill :)
Kram Anna