fredag, december 16, 2011

At our cabinet

Oj oj, tiden går och det är fullt upp+ att jag har en envis värk efter operationen.
Men, det hindrar ju inte mig!
Imorgon bär det av mot Tiestos spelning. Som jag har väntat :)
Uppe på vitrinskåpet har det kommit till en murgröna och en hyacint.

 Vi har nu varit och kollat på 3 st hus, och jag blir mörkrädd.
Varför sköter man inte om sitt hus? Det är fuktskador, dåligt renoverat man har misshandlat ett nytt kök med typ dammsugaren, man har skadat fuktspärrar i badrum. Är folk så IQ befriade?
Ursäkta men jag tycker det!
Nää, fyyyyy! Sköt om husen säger jag bara!
Men idag ska vi på ytterligare en husvisning. Kan vara det rätta!
Ha nu det fint! Kram

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Usch inte kul o ha ont, har nog missat vad du opererat.
Kul med Tiesto iaf, härligt o få åka bort o ha de skönt.

Nej inte kul när folk inte sköter sina hus. Fast lite kanske jag kan försvara vissa. Man blir hemmablind o har småbarn eller inte råd o rusta pga vissa omständigheter. Ja fast man ska ju sköta sitt hus såklart.
Vi har problem med gamla fönster som är igenmålade o i superdåligt skick med lossnad färg emellan. Ser bedrövligt ut. Men med två som hade fasta jobb när vi köpte till båda arblösa helt plötsligt så har vi kämpat med det vi kunnat. Nu har ju jag jobb igen o H pluggar så till våren hoppas jag att vi kan fixa nya fönster till hela huset vilket inte är nå billigt.
Ja nu har jag klagat och skrivit av mig klart :) Hoppas de va okej.
O hoppas nästa husvisning är Det huset för er.
Kram Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Hoppas ni får en härlig helg. Kramar!