fredag, december 30, 2011

Vacker

Detta året är snart slut och det har varit ett mycket bra år.
Mycket har hänt i mitt liv som gjort att mitt liv går framåt.
Jag hoppas 2012 ska bjuda på ett riktigt bra år.
En av dem stora sakerna som hände var att jag blev butikschef. Det har varit en mycket lärorik och rolig tid och hoppas få uppleva en minst lika rolig tid nästa år.
Dagen innan jul fick jag en toppenfin blomma av mina tjejer. 



 Ja som ni ser passar den perfekt :)
Det prickade dem in bra.
Jag får önska er ett Gott nytt år!
Imorgon bär det av mot ostkusten och Östhammar.
Kram

5 kommentarer:

Anna sa...

Jättefin blomma! Hoppas att du får ett riktigt gott nytt 2012, skall bli spännande att få inspireras av dina bilder nästa år också!

Kram

Anki sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR tjejen!

Kram kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Gott Nytt År! Kramar från oss

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättefin blomma ! Tack för påhälsningen och grattet!!!Ha en mysig resa min vän och ett riktigt gott nytt 2012 min vän!!!
Kramar Lotta

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen , får uräkta mig för min frånvaro;(
Men nu är jag tillbaka!<3
Hur har det gott med operation och hus!!???
Vi höres på det nya året<3
gott nytt år<3<3<3<3nettan