söndag, juni 24, 2012

Fika i rosa

Jag brottas med vardagsrummet!
Vill ha Tine K känslan där, men får inte riktigt till det.
Se om jag kan råda bot på det idag.
Midsommar vankades det marängtårta med jordgubbar.
Om det var gott, ja faktiskt men en aning för sött för mig som aldrig äter sötsaker.



Servetter Ikea, tallriksunderlägg Idemakeriet.nl
Det blev mycket rosa!
Jaha, nu skiner solen :)
En löprunda i eftermiddag igen.
Måste ju tyvärr börja vänja av kroppen igen från kolhydraterna och sötsuget.
Socker är gift, man blir sötsugen direkt man äter skiten.
Vet ni? Det är socker i ALLT! Jag blir tokig! Börja söta med Stevia istället TACK!
Jaja, nu ska här brottas igen :)
Kram
 

2 kommentarer:

Drömmen om ett hus på landet sa...

Det räckte med nypotatisen och matjessillen för min del... magknip
för min del och upp 2,5kg över helgen pga sill potatis knäcke och västerbottenpaj.... hur kul var det??? Nä bort med socker och kolhydrater nu när man märker vad det gör....
Kram Jeanette

KNORKAN sa...

Vad glad jag blir, du är så välkommen. Tårtan ser riktigt god ut! Man kan inte få nog av jordgubbar :) Jättemysig hall! Kram Knorkan