söndag, oktober 27, 2013

Vi vill ha nytt

Nu är vi helt inne på ny soffa och nytt soffbord.
Jag vill ha in mer trä som bryter av det svart vita.
Så detta från Mio ska vi kika på.


Tänk bort de gräsliga kuddarna :)


Visst kan väl detta bli bra?
Mörkgrå soffa.
Sen tänkte jag byta ut mattan till denna

Alla bilder lånade från Mio.se och rusta.se

Matta från Rusta faktiskt.
Oj oj så gärna jag vill ha detta nu, så på tisdag ska vi kika på Mio.
Vad tror ni om kombon?
Sen svarta vitrinskåpet och svarta tv-bänken blir kvar.
Kram
 

4 kommentarer:

Liza sa...

Ser himla snyggt ut!
Vi har mörk soffa till trä/vitt o jag trivs väldigt bra med det!

Ja händer inte så mycket här hemma nu, man mest lunkar på..
6:e så nä inte så många dar kvar nu!

Trevlig kväll!

Kram Liza

Ekenäsliv sa...

SUPERFINT!!!!
Vill md ha nytt!!! Har kikat på serien Elise som Mio har. vill ha TV-bänk och soffbord. Vill vill vill!!!
Men föst tapeter och lister och tak... Allt kostar ju pengar av nån anledning..;)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Home2tiny sa...

Himla fina möbler, kul att köpa lite nytt. Mattan från Rusta är en favorit. Kramisar Tina

Sofi sa...

Hej!

Tack för din fina kommentar hos mig:)
Va lustigt, vi kollar också på nya soffor:) Vi skulle önska oss ett nytt vitrinskåp i julklapp av svärmor men nu blir det nog två soffor istället;)
Tror de som du visar kommer bli jättefint hos er!

Kram Sofi