onsdag, mars 12, 2014

Läsa var det ja

Läser ni mycket böcker?
Jag är en periodare och kan i perioder läsa massor.
Jag älskar att drömma mig bort i boken.
Gillar mest lätta böcker som chiclit, Grey böckerna så klart :)
Men nu så beställde jag hem Jonas Gardells bok, Torka aldrig tårar utan handskar.



Har ni läst den?
Jag har inte kommit så långt än, men hoppas på att den är bra.

Dags för lite jobb, sen sluta tidigt för att komma hem till Jonas.
Tänk jag tror vi har en mönsterbebis.

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Näää jag är dålig på det.
När jag går o lägger ig är jag så trött att jag bara stupar i säng;-)
I övrigt sitter jag inte så mycket still ska erkännas;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Anna-Maria sa...

Jag älskar att läsa böcker, men precis som du så är jag en periodare! Jag har alla dessa tre böcker om dessa underbara gossar Benjamin, Pål och dem andra! Har inte läst dem men älskade tv-serien men alla Jonas Gardells böcker är bra! Har dem alla...nästa i alla fall!
Kramis

Vonka sa...

Jag är också en periodare och läser nog mest böcker på sommaren gärna i en solstol =)
Jag gillar Självbiografier mest och läser nästan bara det.
Just nu läser jag boken om Madelene som försvann.
Ha en fin kväll, kramar.

Home2tiny sa...

På semestern, på stranden i solstolen, då läser jag en hel del, mest deckare. Kramisare Tina