onsdag, mars 19, 2014

Sitt skönt

Mina vänner dagarna går så fort så jag hinner inte fota :)

Men idag fick jag en lucka.

Ny lampa har kommit på plats, och sköna sittdynor.



Lampa och dynor från Ikea.
Nu är det bara en ny matta som är kvar att skaffa.
Allt inom sinom tid.

Vet ni, det går så himla bra att jobba och lämna Jonas med sin pappa.
De har det så bra om dagarna.
Men jag skyndar mig allt hem efter jobbet :)
Men jag litar fullt ut på P och han klarar det galant.
De har t.om varit på BVC tillsammans och det gick strålande.

Nä nu väntar familjen Kardashian och Lord Disick :)
Kraam
 

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Tjusigt det blev med nya lampan och sitt dynor till det nya bordet.
Vad skönt att det fungerar bra för er och att det känns bra för dig att vara iväg och jobba! Pappor är ju lika duktiga som oss mammor, bara dem får chansen!
Ha det bäst...nu väntar jag med spänning på nästa inlägg ifrån dig!
Kram Amie

Unknown sa...

Visst är det skönt med dynor. Jag tror det är bra om barnen får vara hemma med båda om man har möjlighet. Kram