måndag, februari 23, 2015

ForLife

Många har vi någon anhörig, vän eller någon annan som drabbats av cancer.

Det ämnet är väldigt nära mig då min mamma gick bort i cancer när jag var 16 år.

Från att jag var 6 år till 16 år levde hon med cancern från och till.

ForLife som drivs av företaget Helpers Alliance Sweden AB (Org.nr. 556915-7174) är ett företag som genom sin roll som anordnare i Jobb- och utvecklingsgarantins sysselsättningsfas hjälper deltagarna att skaffa erfarenhet, meriter och referenser för framtida jobb genom ett aktivt arbete till förmån för cancerforskning. 
Källa: http://www.forlife.nu/sv/
 
 
 
Det här fina armbandet är nu mitt favoritarmband.
 
Det finns att köpa hos ForLife 
 
Hittills har dem genom sin verksamhet samlat ihop 100.000kr till cancerforskningen.
Mycket bra!
 
Ta hand om er!

Inga kommentarer: