torsdag, februari 26, 2015

Tillbaka

Heej!

Ja nu avlöser sjukdomarna varandra här. Efter att jag varit förkyld i 5 veckor fick jag vara frisk en dag, sen slog magsjukan till :(
Uäää, men nu så är jag frisk igen.
Dock är kroppen inte riktigt med än, 2 cm runt midjan gick jag ner på 2 dygn.
Japp, en bra diet så att säga, så jag fortsätter med min viktminskning genom LCHFn.






Jag har även hunnit fylla år, då var man visst 31 år.
Jag har sett Fifty shades, oh my så bra film.
Ja, så snart är det helg igen.
Kram

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Grattis i efterskott! Så skönt att du börjar må bättre nu! Inte kul att sjukdomarna avlöser varandra!
Ja, du magsjukan gör under i bland. När Isaac,jag och min mor hade magsjukan 2008 så gick vi ned 13 kilo tillsammans! Hur skönt som helst men ingen diet att rekommendera precis!
Då äter jag mig hellre ned i vikt!
Kram Amie