tisdag, mars 03, 2015

Drömmen om Italien

Nog är vi väl många som drömt om att få resa till Italien. Det är en dröm för mig.
Toscana eller Sicilien står på min lista. Italien har varit min dröm sen många år tillbaka, man har ju den där visionen att det ska vara som i filmerna, med vacker natur, trevliga människor och god mat. 


 Ska jag till Italien så vill jag gärna bo på ett unikt ställe. Kanske kan då dream-italy.com hjälpa till där.
Där kan man få förstklassigt boende. Hyra lägenhet, bo på hotell, hyra hus eller varför inte ett slott eller en herrgård.
När du letar efter ett annorlunda  boende med hög kvalité så har dream-italy.com boendet för dig. 


Det är inte ofta som jag valt högklassiskt boende när jag rest, men åker jag till Italien vill jag gärna uppleva det.

Men jag tror nog jag skulle hyra lägenhet eller en villa då. Tänk att få prova på i en villa att få leva på italienskt vis på sin semester.
Att få gå till det lokala bageriet, slaktarn, eller marknaden i byn och handla hem till kvällens middag.
Sedan få duka upp i trädgården och äta en middag i solnedgången.

Alla bilder lånade från nätet.
Ja, nog är det en av mina stora drömmar att få besöka Italien.

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ja ååå så underbart!
Det är en dröm för mig med.. O Franska Rivieran, å himmel alltså...
Drömma ska man, eller hur?:)
Ha de fint!
Kram Anna