tisdag, juli 07, 2015

Lite romantik i all skit

Min semester är väl sådär kan jag säga.
Dem bästa dagarna var förra veckan tors-söndag då vi alla dagar var på utflykt och badade och solade.
Jag har just nu ångest om kvällarna och en del på dagarna, jag var nämligen med om en otäck händelse för ca 1 vecka sedan. Så den ha triggat igång mycket.
Sover dåligt och nu har jag åkt på magjsukan för 3:e gången detta år, och bara 2 ggr inom 1 månad. Jag som aldrig annars har.
Men jag försöker njuta av stunderna och funderar på vad jag vill just nu med situationen.
Min vår och sommar hittills har inte varit så bra :(
Men försöker fokusera på dem bra dagarna jag haft.

Just nu t.ex så njuter jag av alla mina rosbuskar. Det verkar vara rosornas år :)
Tog in några från busken Madame Boll som blommar otroligt mycket.





Den här rosen doftar jättegott.

Kram

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Åh vad jag skulle vilja komma och bara ge dig en stor kram! Nu vet jag ju inte ett dugg om vad som händer, mer än att ni varit magsjuka och att det har varit jobbigt rent av!
Men försök att njuta av det minsta lilla så som ditt underbara hem, din underbara son och din fina trädgård!
Miljoner med styrkekramar!
Amie

Anna-Maria sa...

Men oj gumsan! Nu vill jag ju ännu mera komma och krama dig, förstår..eller egentligen inte med tanke på att jag varit med om detta själv men jag "förstår" att det måste vara väldigt jobbigt!
Ta hand om dig!
Kram Amie