tisdag, augusti 11, 2015

Det var inte igår

Hej, det var längesedan nu.
Här rullar allt på och jag har lite semester igen.

Vi går just nu i bygga hus tankar :)
Vi har ett specifikt hus (Eksjöhus) som vi ska få kostnadskalkyl på, och vi har tittat på ett område med nya tomter, inte här i stan utan mellan Örebro och Karlskoga.
Vi får se vart det leder om inte annat får vi ett hum om vad det kostar och vad det krävs.

Till dess får vi uppdatera lite mer här hemma.
Sovrummet ska uppdateras, lilla toan likaså.
Men en sak i taget.

Dessutom, här är det nu strikt LCHF sen ca 4 veckor tillbaka.
Minus 6 cm runt midjan.
Ni ska få lite före och efterbilder snart.

Så jag uppdaterar med lite trädgård så länge :)

















































Det blev många bilder.
Nya rabatten har tagit sig bra.
Nu ska vi drömma vidare med hus :)
Just ja, jag har kommit igång med träningen också.
Ett tips, jag tänker att att " denna veckan ska jag iaf springa 1 gång" då blir man inte besviken om man inte hinner eller kan.
Just nu är jag uppe i 2 ggr på denna vecka, så mer blir det.
Kram

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Hej vännen! Ja det var länge sen, men den som väntar på något gott ( inlägg ifrån dig ) väntar aldrig för länge!
Så härligt att planera att bygga hus! Hoppas ni uppfyller den drömmen!
Kul att ni har tagit upp kosten igen! Jag söker nämligen all inspiration jag kan få! Måste ju tappa en del kilo så att man kan trivas med sig själv! Så jag ser verkligen fram emot för och efter bilder!
Ha det bäst och må gott nu och njut av semestern!
Kram Amie