måndag, oktober 12, 2015

Inspiration

Hej!
Ja nu när hösten är här vill man ju börja att förnya sig både inne och ute för min del.
Lite nya lyktor, blommor och varför inte börja att kika in årets julprylar. Jag har börjat att spana runt lite på diverse som jag skulle kunna tänkas att klicka hem. Så lätt och smidigt att sitta här framför datorn och shoppa loss.


Såg att Homenord har fått fina saker, både jul och icke julsaker.
Det är ju alltid kul att förnya sig, både med stort och smått. Angående julens inredning. Jag tror jag fortsätter på mitt spår som förr, med svart,vitt, grått, silver och mycket grönt som växter och från naturen. Lite nya dekorationer kommer definitivt att inhandlas både till granen och inredningen i övrigt. Man kan ju bara inte låta bli.
Samma visa varje år! Men det är ju så kul. Jag vet redan nu hur brickan i vardagsrummet ska dekoreras, dock vet jag inte hur årets adventsljusstake ska se ut.
Inne har jag börjat med lite ljusslingor i hallen och i vardagsrummet, mysigt blir det. Ute har jag ordnat lite som ni ska få se kommande dagar. Nu ska jag fortsätta att inspireras av Homenords fina saker.




Inga kommentarer: