söndag, november 13, 2011

Dukning och välkommen

Hej alla!
Välkomna till min nya blogg.
Jag hamnade här igen efter att ha slitit mitt hår med egen hemsida som inte vill som jag vill.
Så i ren ilska gick jag tillbaka hit :)
Jag börjar med att visa dukningen från igår då vi hade min ena syster med sambo på besök och pappa.


Rätt så enkel dukning men mysig med alla tända ljus.

Min sida är fortfarande lite under uppbyggnad och alla är inte med än i min blogglista, men det kommer :)

Vad tycker ni? Jag gillar det svarta! 

7 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

hej! jag hänger gärna med över hit...snyggt med svart...kramis semlan

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Oj, vilken överraskning, ny blogg! =) Jättefin sida, stämmer så bra med din kärlek för det svarta i inredningen, jättefint. Har naturligtvis lagt mig som följare här också, vill absolut inte missa något av din härliga inspiration!
Önskar dig en härlig söndag.

kram kram

dagdrömmar i vitt sa...

Hej snygging:) Sitter och tittar runt innan farsdagsgästerna kommer, även denna dag är fullproppad. I morgon är det måndag och jag gillar ju inte måndagen, men i morgon gör jag nog det för jag ska vila!!!hihi.
Så härlig din nya blogg blev. Helt i din stil, me like<3.
Puss och kram på dig min vän<3 nettan

Susanne sa...

Hej!
Det är klart att jag hänger me!!! Älskar det svarta ;)) Lycka till, hoppas den gör som du vill!
kram susanne

Maria - Villa Krutbruket sa...

Snyggt med svart!
Roligt att starta något nytt!

På fredag har VD premiär. Har du sett det?

Vad har ni haft för er i helgen?? Kramis

Vita huset 28 sa...

Hej va härligt att du är här igen :)
Hmm inte kul o försöka med nå nytt o de bara strular.

Skitasnyggt med de svarta, men varför inte bara ändra den du hade?

Ha en skön söndag
Kram Camilla

Emilias sa...

Klart vi följer med, kul!
Vilken underbar dukning :) Snygga glas ;) hihi!
Har helgen varit bra?
Kramkram