söndag, november 20, 2011

Snart smäller det!

December är en fullspäckad månad och om 3 veckor smäller det i Globen och Tiestos Club life.
Fy fabian vad det ska bli kul.
Kan meddela att för er som bor i Sthlm så är Tiesto där nu, jo jo följer på Twitter haha. Tänkte ifall någon kan haffa en autograf eller bild eller så till mig hihi.
Skulle han komma till White rooms VIP som vi ska vara på så skulle jag smälla av haha.
Vadå småstadsfasoner :D
Jag har iaf skickat efter en tunika från Gina tricot som jag ska ha (om den passar)
 Svarta skinnleggins till. Kan fungera eller hur? :)
Så ska jag bara se vad jag ska ha för halsband och örhängen.
Dessa skor har jag beställt från Skopunkten.
Hoppas jag kan gå i dem :P

Nu vankas tv-soffan!

Kram

2 kommentarer:

Ninnis sa...

Vilken kalaspingla du kommer att bli...=)

Kram Ninni

Madeleine Berglund sa...

Mmm, riktigt coola skor. I like!!! :)

Fint med blå hyacinter. Jag ska nog köpa det i år tror jag. Och vita förstås.. Ska till ikea på fredag efter jobbet, hoppas på att hitta till bra priser. =)

Vet du? mamma var på slottsträdgården ulriksdal idag. Hon sa att det var sååååå mysigt och underbar fikabuffe. Bra va? Hihi...

Dom öppnar tio på lördag, då är det bäst att vi är där. Då tittar vi runt och fotar... Sedan klockan elva öppnar deras fik och då hänger vi på låset. Mycket folk på helgerna och första advent lär det vara lite extra.. Så kom till mig vid nio! Passar det? Då kan vi fota lite "hemma hos"..

Efter rappne åker vi till mamma. Hon skulle bjuda på lunch och husesyn. =D Då kan du få blomskott om du vill ha. Hon har ju tex underbara ormbunkar. ;)

Vad duktig du är som butikschef, du ska vara sååå stolt. Har du firat detta nu? Annars får vi fika extra mycket nästa helg, hihihi... ;)

I helgen har jag bla bakat bröd, lagat massa mat, varit på julmarknad på steninge slott här i märsta. Mysigt. Haft en underbar helg med C.

Du får hälsa Peter massor!!!
Snart ses vi, whiiii!!!

Ser fram emot att få träffa den rena bilen också. Gud vad jag ska styla för dig, jag är grym på parkering...typ...hahaha. ;)

Kram kram!