torsdag, november 24, 2011

Hoppas på stor inspiration

En snabb vecka detta med!
Jag kan säga att julförsäljningen är igång, oj oj vad kul det varit.
Jag måste ju få skryta lite då, att vi har haft så stor försäljning att vi låg på andra plats i hela Sverige bland våra butiker :) Ja men ni kan då räkna ut ett och annat vad bra det gått denna vecka, och än är det inte slut.
Men snart helg, som jag längtar!
På lördag ska jag äntligen få träffa Madeleine igen.
Slottsträdgården Ulriksdal väntar.
Stora plånboken åker med och jag hoppas få en massa inspiration.
Men jag hoppas även man får en skymt av Rappne i hög person :)

 Vi hörs, Kramar 

Alla bilder lånade från  www.rappne.nu

6 kommentarer:

Emilias sa...

Åh, hoppas verkligen att ni får en TOPPEN helg!!
Hälsa Madde :)
Kramisar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Igår hade jag storstädning här hemma. Så just nu passar jag på att njuta av ett hel rent hem.
Några stakar är uppe i fönstren och någon stjärna. Blir mer pynt framöver.

Hoppas du och Madde får en super mysig dag imorgon.
GLÖM EJ KAMERAN! :P

Stor kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Japp, kl 19. Men jag brukar alltid spela in det. Så det blir att se det imorgon bitti.
Det är så dum tid. Oftast är man mitt upp i matlagning eller nåt den tiden.
Såg du förra avsnittet sen?

Hälsa Rappne om du ser honom ;)

Kraam!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag har kollat på något av avsnitten på Play också någon gång. Funkade bra.
Jag har inte missat ett enda avsnitt sen det började. Snacka om lite nördig, Haha!!
Man undrar ju hur det kommer att gå med allt.
Jag hoppas på MER love mellan D och E iaf ;)

Åker du bil imorgon? Iså fall får du köra försiktigt..

Kramar!

Hemmakatten sa...

Vad kul att åka till Ulriksdal! Jag har aldrig varit där men det verkar så härligt med mysigt kafé och grönskande inspiration. Ha en fin helg!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hoppas det gick bra för dig till Sthlm. Och att solen skiner på er också! Ni går säkert runt på Ulriksdal just nu eller så kanske ni fikar på nåt mysigt café!
Ha det så mysigt! Jag tänker på er, tjejer! Stor kram!