söndag, januari 26, 2014

LCHF och jag

Jag är ju igång igen med LCHF efter graviditeten.
Jag har inte kunnat väga mig sen jag började i december då vi inte har en våg.
Men har lyckats nu, och på en vecka 1kg mindre.
Så det är som förra gången, jag går ner 1 kg i veckan med LCHF.





Denna gången är det bara 10kg som ska bort. När jag började med LCHF för ca 2 år sedan var det 20 kg som försvann på 6 månader.

Det har även medfört att jag började träna.
Jag är igång igen sen ett bra tag med träningen.
Men ni vet väl, med LCHF behöver man inte träna. Men många blir peppade till det och börjar. Det är väl bra? :)
Har ni frågor om LCHF så fråga på.
Kram

3 kommentarer:

Liza sa...

Bra jobbat o skönt när det funkar!
Här har gravidkilona runnit av, bara 2 kvar!
Fast jobbar ändå på det där med mat+motion, men äta diet är inget för mig!

Ha en skön söndag!

Kram Liza

Fröken Tindra sa...

Vad härligt att det funkar så bra. Jag har aldrig provat LCHF. Lycka till nu då!
Kram!

Anonym sa...

undrar om du ammar? man går ju ner i vikt av bara det. Lite tips på enkla recept du provat vore fint om du bjöd på :) och hur många måltider/dag ?
Lycka till!!
Kram Anna