fredag, september 07, 2012

En pinsam sanning

Den riktigt pinsamma sanningen bjuder jag på idag.
Jag får en chock när jag ser hur jag sett ut.
Inte konstigt att jag inte trivdes.
Igår fick jag höra att några inte kände igen mig och tyckte jag var jättefin nu :)
Jämför själva!

 
 Nu

Många kunder har kommenterat och frågat och jag är hyffsat nöjd.
Det konstiga är, blir man någonsin nöjd?
Tycker fortfarande jag är mullig och behöver få bort en del.
Men det får jag springa bort :)

Nu ska jag vårda mina ögon som råkat ut för något :(
Kraam 

7 kommentarer:

sofie sa...

Ja säger inte att du e finare nu men herrejisses va duktig du e me vikten.... Shit ja e grymt impad:-):-) ha en bra helg// sofie thor:-)

Emilias sa...

Du är så himla duktig Annika! Det är så himla imponerande, fina du!

Ha en fin helg!!
Kramar

Ninnis sa...

Så kul då andra märker men det är hur du känner som är viktigast och att det känns sunt...du är fin precis som du är ...=)

Kram Ninni

Vit dröm sa...

Du är jättefin! Men jag håller med dig, blir man någonsin nöjd? Jag kämpar med mina sista kilon och hoppas jag ska bli nöjd när jag nått mitt mål.
Ha en bra lördag!
Kram Anna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Du är så fin och duktig.

Vore roligt! Ska kolla med Micke så det inte är något inplanerat då.

Vad hittar ni på i helgen??

Kram

sofie sa...

Gammalt inlägg:-) började på bråten i januari men har nu slutat då de inte har pengar för en extra resurs:-\ men pluggandet gick åt skogen de blev för mkt helt enkelt så nu e ja tillbaka på ruta ett men de löser sig alltid:-):-) ja bråtenskolan e sig precis lik när vi gick där:-):-) /sofie

Drömmen om ett hus på landet sa...

Jätteduktig... vet hur det känns... jag är rätt så överviktig och har alltid varit... har gått ned 18 nu och är jätteglad för det... behöver dock gå ned lika mkt till... en evighet men nu har man ju hittat nått som funkar... tycker du ser jättebra ut.... Go girl...
Trevlig helg...