måndag, september 03, 2012

Ruffsig rabatt

Jag har ju tänkt att min trädgård ska vara en torparträdgård, det passar huset bäst och jag gillar dem blommorna bäst.
Just nu ser det väldigt ruffsigt ut då inte allt vuxit upp än.
Det är tänkt att rabatten ska vara ruffsig sen med, inga perfekta rabatter här inte :)







 Fingerborgsblommor, olika rosor, nävor, smultron, lavendel och riddarsporre är några av blommorna.
Klätterstödet har min P böjt till åt mig. 
Imorgon listar jag mina favoriter så här långt :)
Kram

3 kommentarer:

Viola sa...

Visst är det fint med gamla torpperenner :) ha en bra vecka, VIOLA

Vita huset 28 sa...

Hej de kommer bli jättefina rabatter, passar erat hus.
Här har vi grus runt vårat hus, passar här.

Kram Camilla

Villa Carl Larsson sa...

Trevligt. Ni ser ut att ha det så mysigt där ni bor.
Du är förresten varmt välkommen till mig den 20/10 om du har möjlighet. Kram Josefin