tisdag, september 25, 2012

Kransar

Jag hade tänkt att få till en dagens på mig idag, men det var alldeles för mörkt imorse så jag provar imorgon igen.
Jag visar min dörrkrans så länge som jag fixade med i söndags.


 Jag höstade till denna vita så länge.
Fick inte tag i halmstommar :(
Hoppas på bättre lycka till helgen eller nästa helg.

Gjorde även ett mosshjärta som hänger på dörrhandtaget.

Det är alltid lika kul att få sätta fingrarna i pyssel, då helst med kransar och planteringar.
Nu önskar jag er en fin kväll, kram 

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Fina kransar!!!
Hoppas allt är fint med dig:-)
Kram Anna

Sofi sa...

Å så fina höstkransar!
Om jag hinner så ska jag pyssla lite imorgon, är sugen på att göra kransar och göra fint i utekrukorna:)

Gillar dina skor och din väska, ja tightsen med:)

Ha det fint!

Kram Sofi

Mys och hemtrevnad sa...

gillade din hjärtankrans...enkelhet....smakfull...kramis semlan

Edtiaflicka sa...

Superfint! Annorlunda med hjärtat, men snyggt!

Kram Ida

Edtiaflicka sa...

Såg att båda var hjärtan hahaha, menade det nedersta ;)