tisdag, september 11, 2012

Jag bara glömde

Jag har för en gång skull haft en väldigt bra vardagskväll.
Jag zappade fram till Cmore film och hittade en riktigt bra film.
Something Borrowed.
Jag hamnade i trans och glömde av allt som har med vardagen att göra.
Väldigt skönt, då jag annars har ett jobb som gör att jag tar med mig jobbet hem i huvudet.
Mer film åt mig på vardagarna :)


Idag får ni njuta av en vacker solnedgång från Makarska.
Denna utsikt såg man varje kväll från vår balkong, 10 våningar upp.
Vackert var bara förnamnet.
Kraam
 

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Vackert så det gör lite ont!!! Jag nyper mig själv fortfarande och undrar om det verkligen är sant att vi ska till Kap Verde i februari!!!!!
Vilka fina inlägg som jag hunnit läsa ikapp nu. Så fint ni har det!!
Och du ska vara sååå stolt över dig själv, du är jättefin!
Kram Anna