torsdag, december 06, 2012

I solens strålar

Hej!
Oj, vad tiden går. Igår hade jag en bloggfri kväll, jag läste bok istället.
En mycket bra och rolig sådan.
Ska strax lägga mig och läsa mer.

När solen sken så fint i söndags kunde jag inte låta bli att ta lite bilder från sovrumsfönstret.
I motljus, men jag tycker om när korten inte är perfekta.



Min silverängel fick ta plats här.

Ursäkta till många av er att jag inte lämnat någon kommentar, jag hinner inte riktigt med.
Men hoppas på att komma ikapp i helgen :)
Kram    

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej ja de går undan nu o man får njuta av sin lediga tid. Det ska ju hinnas med så mycket nu.

Kram Camilla

Sofi sa...

Hej hej!

Har en bloggfri kväll ikväll:) men kikar in i smyg från min iPhone:)
Ja det är verkligen mycket nu, december brukar vara full av roligheter:)

Njut av din bok nu, någon du vill tipsa om kanske?

Ha det gott!

Kram Sofi