måndag, december 31, 2012

Vad hände 2012?

Hej, årets sista dag!
Vad detta år har gått fort.
Jag vet inte direkt om jag känner att jag uppnåt något.
Känner mig en del självkritisk.
Men jag tror att mina största saker var att gå ner i vikt och flytta.
Så häng med här :)
Vi börjar med min vikt.
Jag har minst gått ner 19kg på detta år.
Då har jag fuskat en del sista 6 månaderna.
Jag började så här.
Ärligt talat, jag vaknade en söndagsmorgon med insikten att nu får det fan vara nog.
Så den söndagen började jag med LCHF.
Väldigt lätt för mig, jag var superstrikt.
Hade ingen förhoppning, men det fungerarde.
Jag startade med denna kropp.   



     Slutade med denna kropp.
Inte jätte smal, men nöjd.
Här hade jag tränat löpning varje dag i  2 veckor. Mitt egna boot camp.
Jag har sen dess, gått ner 2 kg till 60kg.
Jag vill ner till 58kg och tyvärr känner jag mig tjock igen :(
Så det är dags för superstrikta tiden igen.
Igår var jag ute och sprang. Härligt!

Under detta år var vi också på vår favoritplats i Europa.
Kroatien och Makarska rivieran.








Ett paradis vi var på 2 veckor, men som vi kände att 2 veckor var för lite :(
Men jag hoppas vi kommerhit 2013 igen. 
Jag återkommer mer från det bästa och det är flytten till Rosendal.
Då blir det trädgård för hela slanten.
Kram och Gott nytt år!        

6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Du är jätteduktig och det syns verkligen skillnad på dig!
Jag har unnat mig alldeles för mycket nu under julledigheten så efter nyår blir det nya tag, har även jag som mål att väga 58kg.
Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!!
kram Anna

Vita huset 28 sa...

Halloj där du har verkligen varit superduktig o strikt! Jisses att de är skillnad på dina bilder!

Jag då... va ju också duktig med lchf men de sista 3 månaderna har jag fallit ner i nåt självdestruktivt o ätit, ätit o ätit. Ju mera jag ätit ju mera har jag straffat mig själv o ätit. Hmm låter inte bra men så är de. Har inte vägit mig eller kollat i speglar. Nu i morse vägde jag mig o jag har gått upp 4 kilo, de jag hade gått ner i våras med lchf.
Har ingen inspiration kvar. Hur ska jag orka ta tag i de här igen.......
Hoppas ändå på ett bra 2013.

You go girl.
Ha ett gott slut o ett bra början på nya året.
Kram Camilla

Sofi sa...

Hej fina du!

Vilken viktresa du gjort!
Tycker du är jättefin!

Ser fram emot att se fler bilder av året som gått!

Önskar dig ett Gott nytt år!

Kram på dig

Edtiaflicka sa...

Superduktigt gjort och kramar till dig med önskan om ett Gott Nytt År!

Ida

Anki sa...

Jag tycker du uppnått mycket, du har ju styrka som ingen annan...underbara bilder och du är jättefin, vilken skillnad!
Nu önskar jag dig ett riktigt Gott nytt år!

Kramen!

Hemmakatten sa...

Vilket härligt år! Du har varit jätteduktig och disciplinerad ang träning och mat. Imponerande. Hoppas att du får ett fint 2013! Kram