onsdag, december 12, 2012

Mästaren kommer

Jihaaa, igår kväll av en ren slump så gick jag in på min och P:s favorit Armin van Buurens hemsida.
Hade tänkt se om han kom till Finlands Summersound, men fick se att han kommer till Norrköping till sommaren.
Så snabbt som f-n bokade jag biljetter.

Lyssna på denna, den här kommer ni gilla.

Han är världens bästa DJ enligt DJ Magazine.
Trance spåret är det bästa spåret :)
Så alla house DJ:s släng er i väggen, (utom Tiesto)


House är bara för 90-talist ungarna som inte vet vad trance är hehe.
Detta lyssnade jag på sen jag var tonåring och ännu mer nu.
Detta är P:s största favorit så jag har gett biljetten i julklapp.
Gissar på att vi kommer tycka detta är så bra att vi vill se mer.
Så kanske en partytripp till Ibiza och Armins hemmaklubb där vore något :P
Japp här ska partas hihi. 
Nu ska jag lyssna vidare.
Kram 

    

6 kommentarer:

sofie sa...

undrar om de e samma vi ska till?? dock ska vi se rammstein men de lär va samma festival :-)//sofie

Vikeskärs hem och ting sa...

Heej, japp måste vara samma festival :) Ska ni gå alla dagar?

Anonym sa...

Vi tänkte bara åka ner o se rammstein va inte mkt mer vi ville se:)) men ev sover vi kanske kvar beror på barnvakting jobb osv:)) ni då???//sofie

Vikeskärs hem och ting sa...

Ok, nää samma här vi ser bara armin. Vi vet inte heller om vi sover kvar eller åker tillbaka på en gång.

Edtiaflicka sa...

Vad kul ni kommer ha det!!!
Bra musik!

Kram Ida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Allt bra med oss.
Själv?

Eller hur?! Man blir något fast i dessa böcker. Jag längtar som en tok till januari när 3:an släpps. Det är nog de bästa jag läst.

Japp, granen får snällt stå ute i kylan ett tag till innan den får komma in och börja barra ;)

Hur firar ni jul i år?

Kram, kram!