fredag, december 07, 2012

Världens godaste glögg och LCHF

Hej denna fredagskväll.
Andra advent närmar sig och jag tänkte tipsa om världens godaste glögg.

Jag gillar inte den vanliga glöggen så mycket.
Men så hittade vi denna från Kullabygden köpt på Ikea.
Den är så himla god så jag kan dricka hela flaskan själv.
Lätt och inte stark.




 LCHF Ris ala malta, den är himmelsk god.
Jag gör den på Keso, vispad grädde, skivor av apelsin och så lite vaniljpulver i.
Mycket godare än vanlig.
Så saffransbullar med mandelmassa och vanilj, det är grejer det.
Nu ska jag ta kvällen med boken :)
Kram 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, så bra att den var god... har nämligen köpt en flaska jag med! Kanske ska testa den idag då!!
Kramar från lilla mig!

Matilda sa...

Jösses så gott! :)
Måste testa Ris ala maltan!
Kram