fredag, februari 21, 2014

Att få välja present

Jag fick P:s kort med 1000kr att handla vad jag ville till mig själv.
Hans 30års present till mig då jag fyller år på söndag.
Hm, jag har 750kr kvar att handla för, men lite smått hittade jag.


Ljuslyktor från Nice presenter i Örebro. Ramen från Mio, där ett kort ska framkallas.



Älskar de där lyktorna och skulle kunna ha hur många olika varianter som helst.

Det blev även lite andra saker därifrån och ett klädesplagg.

Nu tar vi fredagskväll och ska mysa på här.
Trevlig helg!

2 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Vilken snäll man du har som får välja och vraka. Jippi!!!

Åå vad fint det kommer att bli med dina fröodlingar i trädgården.

Spännande för Peter att vara pappaledig.
Vi har olika åsikter om det här med att vara hemma med barn. Kanske vore intressant om jag gjorde ett inlägg om det på min blogg också? Inte för att säga emot, för det finns inget rätt eller fel.. Men att ge min syn på det?! Ska tänka på det..

Nu ska vi äta middag. Skaldjur är temat, mmm...

Tack för inbjudan by the way. Den kom hem till mamma. Jag vet inte varför min gamla adress syns på hitta.se nu?! Nåväl.. Inbjudan var ju så himla söt. Vi kommer naturligtvis. Så räkna med mig, Christer och Tor förstås ;)

Kram kram Madde

Sofi sa...

Så fina lyktor!

Det är väl tur att alla är olika!
Själv så skulle jag inte vilja börja jobba så tidigt, får ångest bara jag tänker på det:) Vi kommer vilja vara hemma mycket båda två när den dagen kommer. Men om jag fick bestämma så skulle jag vara hemma så mycket det gick men jag förstår ju att det är viktigt att barnet och barnets far också får tid tillsammans. Sen kan det ju se olika ut ekonomiskt också. Hur mycket eller lite man tjänar, om någon är arbetslös etc. Min Gustav tjänar så mycket mer än jag samtidigt som företaget går in och sponsrar så han får 90% av lönen när han är pappaledig så jag vet inte hur det kommer se ut för oss rent ekonomiskt. Men jag vet i alla fall att jag vill vara hemma länge med mitt barn i framtiden!:)

Ha en fin kväll!

Kram Sofi