söndag, februari 23, 2014

Det är min dag idag

23 februari, alltså jag fyller 30 år idag.
Jag går från 20-strecket över till 3:ans nummer.
Hm, någon kris har jag inte för det känns inte som jag är 30.

Jag fick ett så fint paket på posten i fredags.
Det var från Madeleine och hennes familj.



Så fint paket och kort så jag ville knappt öppna.
Men jag fick fröer, perfekt ju :)
Jag som älskar att så.
Tusen tack!

Nu vankas frukost, lite OS hockey, har knappt tittat på skiten iår.
Bojkott mot Ryssland haha.

Lite god LCHF chokladmousse ska det bli.
Kraam
 

 

5 kommentarer:

Veronica sa...

Hipp hurra på din födelsedag.
Hoppas du får en underbar dag.
Kram.

Systeryster och jag .... sa...

vilken kul grej att skicka på posten...
blir till att ha i minnet till kommande födesledagar

Sallys hus sa...

Stort grattis på din dag!
Härligt att fylla år.. man känner sig lite extra speciell heeela dagen..;)
Vad kul att få välja present själv...sånt gillas ju..;)
Ha en fortsatt mysig dag nu!
Kram Katarina

Ja just ja... vi gör mycket själva i badrummet så därför tar det lite längre tid, men sparar en massa pengar. Vi anlitar elektriker, rörmokare och så ska vi inte kakla duschen själva.
Jag har inget tips på någon som gör badrum i Karlskoga men ett tips är att INTE ta en elentreprenad. det blir alltid mycket dyrare än om ni lejer elektriker, rörmokare, platsätare, snickare själva. Vid en helentreprenad slår man ju alltid på en viss procent på ex el, vvs osv innan man skickar fakturan till kunden.
Bekvämt..absolut men mycket dyrare.

Sallys hus sa...

inte elentreprenad... Helentreprenad..;)

Anna-Maria sa...

Grattis grattis finaste du om än en dag försent! Att passerar 30 strecket gjorde jag för fyra år sedan den 28:e mars och det är bland det bästa jag har gjort!
Livet börjar nu sägs det så välkommen in i gänget!
Kram kram