fredag, februari 28, 2014

Jag, en inspiration?

Hej alle sammans!
Igår läste jag en kommentar som gjorde mig väldigt glad.

"Du, om ett år så planerar jag att se ut som du gör på denna bild...ja kanske inte precis så som du!
Men jag gillade din stil, samt att jag vill se ut som du i kroppen!
Denna bild på dig kommer jag ha i mitt inre som inspiration ( stavas det så ?)
Jag blev så taggad när jag såg denna bild på dig med vagnen!
Tack tack och tusen tack!"





Byxor, kavaj HM, blus Gekås och smycken Guldfynd
 
 Dagens outfit som även kommer bli min första dags jobboutfit på måndag.
Men, iaf detta gjorde att jag kanske kan se på mig själv med ett lugn att jag ser helt ok ut.
Fram tills det att kroppen svarar på LCHF:n och träningen.

Jag tackar ödmjukast, detta var absolut det finaste kommentaren jag fått sen jag började att blogga.
Önskar er alla en trevlig helg nu.
Kram


 

2 kommentarer:

Fröken i Söder sa...

Du är jättefin! Lycka till med jobbet på måndag och ha en härlig helg! Kram Stina

dianasdrömmar sa...

Lycka till med jobbet :) kram Diana