söndag, januari 18, 2015

Det otäcka badrummet

Dagarna går ju i stormsteg, jag har haft mycket för mig.
All min egentid spenderar jag framför serien Person of Interest.
Herregud så bra serie.

Men nu till något annat.
Imorgon kl 7.00 börjar de riva badrummet.
Äntligen, det är hemskt nu.

Varsågod den otäcka sanningen.




Ni anar inte vad skönt det ska bli med ett nytt fräscht badrum.

Även fast man städar nu blir det aldrig riktigt rent.

Nä nu måste jag fortsätta kolla in serien :)
Är man beroende så är man hihi.
Kram

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å så härligt med nytt badrum!
Ska bli kul att se och följa:)
Sov gott!
Kram Anna

Anna-Maria sa...

Känner igen det där, hur mycket man än städar badrummet så känns det aldrig rent! Och eftersom jag bor i hyreslägenhet så kan jag ju inte bara riva ut och börja om från början! Även om jag skulle vilja!
Och jag kan lova dig, att mitt/ vårt badrum ser värre ut!
Lycka till med byggandet av nya badrummet, ser verkligen fram emot att få se hur det ser ut när det är klart!
Kram Amie