torsdag, januari 01, 2015

Gott nytt....

Ja men Gott nytt år så här i efterhand på er.
Här firades året in mycket enkelt.
Jag orkade inget så vi gjorde en god middag, spelade bingolotto, och jag satt i mysbyxor hela kvällen. Fy så skönt det var.

Idag har jag börjat att slänga ut julen.




Svarta gardiner kom upp, nya blomma och nytt fat för blockljus köptes.




Stjärnan fick flytta från köket till vardagsrummet.



Ny kudde fick ta plats.



Några fina tazels fick komma upp på var sida om gardinerna.
Ska visa dem närmare någon dag det inte är så förbaskat mörkt.

För med nya året försvann vintern tydligen.

Nu ska jag natta Jonas, sen väntar soffan på mig.
Kram

1 kommentar:

Anna-Maria sa...

God fortsättning fina du!
Så fint du har gjort hemma! Mycket svart, men otroligt snyggt!
Kram Amie