söndag, januari 04, 2015

Jag möter våren

Idag har de sista julsakerna åkt ut.
"Nu ska granen Uuut" så var det :)

Jag möter istället upp våren.

Jonas han hjälpte glatt till.



 Ny matta


Jonas som gärna drar i byxbenen.





Städat bort en del på hängaren.
Denna ryker snart då vi ska montera upp bestå på väggen vid sidan om denna.
Bestå uppe på väggen med gömda fack och en ståendes på golvet.
Mer förvaring behövs och jag spyr på att se skorna.

Så klädhängaren blir till salu framöver.

Jaha, gott folk snart vankas det LCHF pizza.
Köpt via Katrin Z lchf klubben.
Detta år är nyttigheternas år och träningens år då jag verkligen ska komma i form.
Kraam

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och GOTT NYTT ÅR! Men så bra med hjälp när man ska städa bort julen! Gulligt!
Det var en fin tapet i hallen, ja nu vill jag också ha vår. Fast då är jag väl otålig. Hmmm... har hört att man ska leva i nuet. Ha ha ha säger jag. Ha det fint med familjen!
Kram Kristina! (Märsta)

Anna-Maria sa...

Så fint det blev I hallen! Du och Jonas samarbetar ju perfekt! En riktig ligen hjälpreda det där!
Och så stor han börjar bli lillkillen! Tycker det var "nyss" han föddes!
Lycka till med det nya som skall upp I hallen, skall bli spännande och se hur det kommer se ut!
Gillar tapeten!
Kram Amie

Oslofru sa...

Superfint <3