tisdag, januari 13, 2015

Kaoset drar igång

Attans vad tid jag har nu på kvällarna när jag i söndags stod och lagade mat för 3 dgr.
Jag slipper liksom stå nu vid den här tiden och laga mat.
Nu kan jag äta tillsammans med Jonas innan han somnar.
Så nu har jag tid att ordna med hemmet efter jobbet.

På måndag drar badrumsrenoveringen igång.
Äntligen! Total renovering blir det, ska passa på att ta bilder imorgon så får ni se före och efter.
Nu har jag spånat på lite saker till badrummet.

 Den här bänken ska få ta plats i badrummet med lite handdukar och korgar på, så något gott doftljus.




Alla bilder lånade från Ikea.com
Vit orkidé i krukan, som ska få stå på bänken.

Ja, sen kommer handdukshängare och lite annat bli i blank krom.
Tror det kommer att bli bra.

Nu ska jag fortsätta titta på Bygglov.
Kram

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så spännande med badrumsrenovering!
Kollar på Bygglov här med:)
Kram Anna

Madeleine Berglund sa...

Kommer bli såååå fint! Du har god smak. Jonas har visst samma storlek som Tor. Hade tänkt skicka kläder men då går det inte. Hälsa! Kraaaam