lördag, februari 25, 2012

Idag är dagen D

Jag kan inte hur mycket säga hur mycket jag längtar till vi flyttar.
Jag är så förbannad och irriterad på grannarna.
Att gå som en flodhäst, festa till småtimmarna eller gapa och skrika, jag har fått nog!
Jodå, jag har t.om varit till ena grannen och plingat på dörren för att säga till, men ack så fega att inte öppna. Jag fick då sätta upp en lapp, men det hjälpte ju inte.
Nej mina vänner, jag har vuxit ur lägenhet.

Idag är dagen D då jag ska smaka på mjöl, socker och mjölk.
Jag ska baka cupcakes :)


Ser väl gott ut? Ska dock inte baka just dessa men en annan variant.
Blir dem goda så lägger jag ut recept.
En strålande fin dag verkar det att bli :)
Så ha det fint, Kramar 
Alla bilder lånade från nätet!

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej förstår precis hur du känner, du kommer aldrig mera vilja bo i lägenhet när du har fått flytta.

Åhh ha en riktigt skön dag med bak o njut som bara den av goa cupcakes.

Kram Camilla

Jenny sa...

Förstår att du längtar på flera sätt =) Jag har turen att bo högst upp i ett gammalt, charmigt trevåningshus med mest pensionärer som man inte hör någonting av ;)
Lycka till med baket och ha en mysig fortsättning på helgen, kram Jenny