torsdag, februari 23, 2012

Idag är det ju min dag

Dagen då jag fyller 28 år är här.
Vad händer då denna dag?
Nja inte mycket av firande iaf, jag är ju själv.
Men en liten ruta av 70% choklad ska få slinka ner :)


 Visar gamla bilder på en bukett jag fick förra året.
Hmf, inte ens blommor får jag inte vad jag vet iaf :(
Jaja, jag bryr mig inte så mycket om min födelsedag, den ska ju firas lite på lördag iaf.
(Haha tillägg, en liten sessa föddes även på min dag, ja där ser man.)
Då ska jag smaka på cupcakes och annat, jag är så nojig så smaka blir det bara :)

Kram ha en fin dag alla!

10 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

STORT Grattis på din födelsedag!!
Hoppas den blir bra iaf.

Kram Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jaaaa, idag är det din dag!! Hurra, hurra, hurra!!

Hade tänkt att slänga iväg ett sms till dig under dagen. Men nu när jag ändå kikade in här så skriver jag här.

Hurra, hurra, hurra!

Hoppas du får en fin fin dag! Stor kram från mig, Micke och Svante. Ja, Nenya också förstås :)

Vit dröm sa...

Hurra hurra på din dag!!
Hoppas den blir toppen och att du blir firad ordentligt i helgen!
Kram på dig

Lina sa...

GRATTIS på din dag!!

Kram*

Madeleine Berglund sa...

Hurra! Hurra! Hurra! Grattis på födelsedagen!!! Whohooo!!! Jag hoppas din man skickar blommor. om inte annat så får du säkert något i helgen, eller hur? :)

Ja, jag förstår din tanke med köket. Bröstpanel är fint, det ska vi ha i nya lantköket i hälsingland. :)

Korgstolar är rustikt, jag hittade en på loppis i vintras. men jag vill ha fler förstås. :)

Ha nu en fantastisk födelsedag!
kram Madde

Emilias sa...

Stort GRATTIS till dig :D
Kramar

Ninnis sa...

Grattis...hoppas dagen har varit härlig...<3

Kram Ninni

Susanne sa...

Stort grattis på födelsedagen ;)) Hoppas du har haft en fin dag och kväll!!
kram susanne

Anonym sa...

Gratulerar, gratulerar! En fin helg önskar jag dig med mycket bus! Fin fina frökort, som du säger: -Perfekt i din trädgård! Tjingeling! Kristina!

Drömmen om ett hus på landet sa...

Stort Grattis...
Ha en trevlig firarhelg..
Kram Jeanette