tisdag, februari 28, 2012

Växtkraft

Jag har en jobbig kväll :( Det händer så mycket just nu så jag blir deppig.
Jag känner att det är väldigt jobbigt att vara själv om veckorna nu.
Man blir så ensam när man är deppig! Jag försöker att peppa mig men vissa dagar går det sämre.


 P.Australe Vildpelargon
Egensådd Vildpelargon, hoppas dem ska bli stora och fina.

Vad gör ni när ni är deppiga?
Tips tack :)

Imorgon åker jag till Solna för utbildning.
Tråkigt att åka själv dock och vänta i 2 timmar på att det ska börja.
Men jag får köpa någon bra inredningstidning.
Vi hörs!
Kram 

2 kommentarer:

Hannashome sa...

Vet hur det är att ha en man som är borta mkt!

Tänkte just säga att en bra inredningstidning är bästa medicinen mot deppighet =)

Hoppas du känner dig gladare och att allt känns lättare snart.

Kram/ Hanna

Mamma till 4 sa...

Vet hur det är! Musik, säger bara musik, det kan göra mig glad det.
Hoppas du känner dig "piggare" idag.
Kram Mia