måndag, februari 27, 2012

Tyvärr Danny

Det kommer ju mer och mer dansmusik på Mellon och Danny är ju en av dem som kör hårt med detta!
Tyvärr tycker jag han misslyckades denna gång.
Han har i stort sett kopierat Swedish house maffia.
Lyssna på denna så hör ni likeheten.

 Swedish hosue maffia
Dessutom har Danny tagit en del från Coldplay, så nej den var kass. 
Jag har hört denna gång väldigt många artister som tar från andra band och DJ:s
Mellon är skit och det blir bara värre för varje gång!
Fast vi tycker ju alla olika men jag håller mig till originalen :)
Ha en fin måndag!
 

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Håller med dig!

Helgen varit bra?

Kram, kram!

Living by S sa...

Näe jag tycker Danny var bäst =) Jo vissa likheter finns mellan vissa låtar. Men höjden var väl ändå Andraes??
Grattis i efterskott!!! Hoppas dagen var fin <3
Dina cupcakes ser farligt goda ut.. =)

Kram Fia

Madeleine Berglund sa...

Hej!!!

Jo tack det är bra förrutom att jag blivit förkyld igen..Men strunt i det..
Jag hade det jätte skoj på kryssningen i alla fall. :)

Hur har du det?

Jaaa, zetas ska vi till. Det var jätte länge sedan jag var där. Typ två år sen. Gud vad skoj! Dom har fina blommor av bra kvaltiet och fin inredning också. Den stilen som du gillar. Känns danskt i riktig tine K anda om du förstår? =D

Melodifestivalen har jag inte ägnat en minut åt av min uppmärksamhet. Usch usch... ;)

Kram Madde


Ps, dina cupcakes är sååå vackra. Mums!