söndag, oktober 07, 2012

Höstigt

Strålande dag idag! Perfekt för löpning lite senare.
Ja, Gekås igår, det var sinnessjukt.
Av alla dem ggr jag varit där var denna värsta.
Så sjuuukt mycket folk så det gick bokstavligt talat inte att ta sig fram.
Fick endast med mig hälften hem pga att man kom inte fram.
Vet att det varit löning och det var lördag, meen trodde aldrig Gekås skulle proppa varuhuset med så mycket folk, de tog in alldeles för många i taget.
Alla kassor var öppna men vi fick ändå köa ut ca 1 timme och köerna täppte till långt bak i varuhuset.
Men lite smått och gott fick jag med mig.



 
Höst i köket nu och jag har köpt på mig ljung som jag tycker passade fint.
Lampskärmen är ny och från Gekås. 
Mer från köket får ni då jag nu äntligen har fått till det där :)
Imorgon väntar roligheter för mig i 2 dgr.
Ni får höra om det senare i veckan.
Men en tripp till Sthlm och hotell väntas och fin middag på kvällen ute i Winterviken.
Kraam

9 kommentarer:

Liza sa...

Ojojoj det har jag inte varit med om sedan dom byggde om ingång/kassor/butiken.. jobbigt!!
Jättefint i ditt fönster!

Ha en skön söndag!

Kram Liza

Vit dröm sa...

Synd att det var så mycket folk! Men fint i ert fönster blev det iaf!
Ha en fin dag!

Kram Anna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!!

Jasså var det så mycket folk.
Vad fint du har det i fönstret.

När ska vi vara hos dig på lördag? Jag och Sofi har börjar planera lite smått. Det gäller att vara ute i god tid ;)

Ha en fin dag i solen! Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tio blir bra. Jag vet ju på ett ungefär vart det är. Så vi dyker upp vid den tiden.

Åkte ni till Ullared över dagen bara?

Kram!

Ninnis sa...

Trångt om saligheten alltså.....=)

Ha en trevligt resa !!!

kram Ninni

Ninnis sa...

Trångt om saligheten alltså.....=)

Ha en trevligt resa !!!

kram Ninni

Vita huset 28 sa...

Hej kul med ullared men mindre kul med dessa köer. Har också varit där några gånger men minns när vi fick köa in 1 timme o köa 1 timme för o betala. Inte kul alls.
Annars brukar ju denna tid vara bra o handla där.

Hur blir de till helgen. Kan inte du mejla mig ditt mobilnr o vägbeskrivning.

Kram Camilla

Sofi sa...

Så fint i ditt fönster!
Tråkigt att det var så mycket folk och så långa köer! Tur att du fick med dig lite hem i alla fall:)

Ser verkligen fram emot Lördag!

Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Himmel, då hade jag fått lätt panik tror jag!
Tur du fick lite med dig hem iaf;)
Fint i ditt fönster!
Kram Anna