söndag, oktober 14, 2012

Bloggträffen

Oj vilken rolig dag jag hade igår.
Jag fick agera värdinna som jag tycker är så kul.
Vi var 5 tjejer som besökte olika inredningsbutiker.
En del av oss hittade en del.
Jag fick möta 2 nya ansikten, men så trevliga och gulliga tjejer. 



 Så här såg dukningen ut, den lilla hjärtskålen fick de ta med sig hem.
Älskar att ge presenter.



 Här är fikat som jag bakat.
Allt i LCHF stil och jag tyckte det var mycket gott.

 Här har vi tjejerna, Sofi, Maria och Madeleine
Så Camilla

Tack tjejer för en jätterolig dag!
Kika in till dessa tjejer och deras bloggar, just nu har Madeleine uppe bilder från mitt hem och Sofi visar fina bilder från Vita Rummet.

Kraam

4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej o tack själv för dagen igår, hade mycket trevligt. Du va såå bra värdinna med massa gott!

Ha en skön söndag
Kram Camilla

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!!

Tusen tack själ för en härlig dag. Den gav mig både energi och inspiration.
Ni har ett underbart hem och du var en toppen värdinna.

Detta måste vi göra om! Kramar

Vit dröm sa...

Vad kul ni verkar ha haft, fin dukning!
Ha en bra söndag!
Kram Anna

Sofi sa...

Tack för en fantastisk dag!

Ditt hem och din trädgård gav mig så mycket inspiration!

God mat och smarrigt fika var ju pricken över i:et:)

Nu ska jag till svärmor för lite lunch!

Ha en toppendag!

kram på dig