måndag, oktober 15, 2012

Present nr 1

Fick ju jättefina presenter av alla tjejer.
Idag visar jag Camillas Vita Huset 28.




 Ursnygg kökshandduk, sockerfri choklad (den följer med till jobbet idag) ett sött litet trähjärta som har fått sin plats i en krans.
Så fick jag fina ljusskoppar och dem kommer passa fint i jul.

Ska vi kicka igång måndagen nu då? Hoppas det går snabbt!
Dessutom, vad många ni var som besökte mig igår, kan ni inte skriva en rad? :)
Då får jag kanske upptäcka er med.
Kram   

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hejsan svejsan!

Återigen tack för allt i lördags. Väbeskrivning, mat, fika, fint hem, skjutsen i bilen, trevlig stämning, inspiration, ja rubbet..

Christer kom hem vid sextiden. Jag hade förberett med chili con carne, tända ljus och kladdkaka. Mums =P

Det var mysigt att krama om kissekatterna också. :)

Idag har jag gått runt och tänkt på hyacinter och amaryllis. Jag planterade nämligen två amaryllislökar igår, den ena köpte jag ju hos rappne förra året tillsammans med dig.

Av en slump upptäckte jag lökarna i källaren förra veckan. Fort ner i jorden, haha.

Måste åka till rappne snart och låta mig inspireras!

Jag har ambitioner om att ta mig ner till snickeriet så att jag kommer igång med mitt målande. Har bara inte orkat, nu känner jag mig dessutom lite hängig också. Nåväl nåväl.

har du några planer för veckan?

Tyckte Peter det var skönt när det blev slut på allt kackel sen? hihihi ;)

Kram Madde

Kram kram
Madde